Fred89 Startet 31.Juli.2018 Del på Facebook Startet 31.Juli.2018 Hei, har brukt båten mye i sommer på lengre å kortere turer i skjærgården, jeg merker mer å mer når jeg skal sakke ned fart å slippe motoren over i fri så er det sekundet før den kveler seg, jeg har prøvd å slakke gassen av roligere for å se om det hjelper, men den oppfører seg likt, noen ganger starter den kun på andre forsøk også, selv om motor er varm. Noen tips til hva dette kan være? Sitér dette innlegget Link to post
Havarita Svart 31.Juli.2018 Del på Facebook Svart 31.Juli.2018 Fra egne erfaringer: Hovedstrømsbryter: Kan få motor til å fuske ved dårlig kontakt. Disse lever ikke evig. Motoren suger luft, eller tett bensinfilter. På min båt var det en synder på høyeste punkt på bensintilførsel; hovedfilteret. Ble værre på tom tank, og lang tomgangskjøring. Sitér dette innlegget Link to post
Fred89 Svart 31.Juli.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 31.Juli.2018 Havarita skrev 29 minutter siden: Fra egne erfaringer: Hovedstrømsbryter: Kan få motor til å fuske ved dårlig kontakt. Disse lever ikke evig. Motoren suger luft, eller tett bensinfilter. På min båt var det en synder på høyeste punkt på bensintilførsel; hovedfilteret. Ble værre på tom tank, og lang tomgangskjøring. Takker for tips, jeg har ikke bytta hovedbensinfilter siden jeg kjøpte båten, det er det store som står ved motorbrønnen ikke sant? Skal igså sjekke kontaktpunkt til hovedstrømbryter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.