kvast Startet 11.August.2005 Del på Facebook Startet 11.August.2005 Jeg har fått tak i en kar som skal sprøyteparkle båten min snart. Hvor masse forarbeid må jeg gjøre? dekker sparkelet grove hakk eller må dette fikses først? Noen som kan dette? Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
index Svart 11.August.2005 Del på Facebook Svart 11.August.2005 Grove hakk og ujevnheter må sparkles først ja. Sprøytesparkelen fyller porer, riper og slipespor. Og ikke stort mer egentlig. Så dette er siste trinn før grunning og lakkering, kun for å ta de små porene og ripene som blir igjen etter vanlig sparkling samt gi et litt tykkere lag å slipe på. Så hvis du sprøytesparkler først og så sparkler vanlig etterpå så er sprøytingen mer eller mindre bortkastet... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
kvast Svart 11.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.August.2005 takk for svar Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
kvast Svart 28.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2005 Hei, jeg har fått en kar til å sprøyesparkle båten min, hvor mye energi skal jeg bruke på å pusse før han gjør denne jobben? Blir hakk og ujevnheter dekket av sprøytesparkelet? Sitér dette innlegget Prosjekt: Selco Selfleet 1962 Link to post
NilsPils Svart 28.August.2005 Del på Facebook Svart 28.August.2005 Jeg ville spørre han som skal sparkle. Hvis han ikke kan svare på det, ville jeg kanskje ikke slippe han løs på båten min(?) Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
håvar Svart 28.August.2005 Del på Facebook Svart 28.August.2005 Hva mener du med sprøytesparkel. Er det snakk om sprøytesparkel beregnet for bil så kan du bare glemme det. det suger vann som en svamp. Undersøk hvilke produkter det er snakk om før du gjør dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.