tkb Startet 1.August.2018 Del på Facebook Startet 1.August.2018 I dag traff jeg på skikkelig ruskevær med min 75. Var forberedt på sjø og regn, men for en skuffelse å se at for hver sjø som ble kastet over båten, lakk glidelåsen til luken foran på kalesjen som en sil. Det rant ned på meg og deler av instrumentene. Skal man godta dette på en ny båt i dag??? Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 (redigert) Glidelåsene er ikke tett, men der bør være en klaff over glidelåsen, gjerne med borrelås for å ta det værste.. gjerne alt.. Redigert 1.August.2018 av Ida Marie III (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 1.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2018 Det er klaff over uten borrelås. Det rant saltvann fra hode og briller, mens jeg hadde mer enn nok med å navigere. Utrolig irriternde på en ny båt som tross alt koster litt.. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 En seilmaker fikser det raskt.. eller forhandler vist det er ny kjøp.. Viktig at klaffene ikke vender med åpning mot kjøre retning .. Sitér dette innlegget Link to post
tkb Svart 1.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2018 Så bilde ditt først nå Ida Marie, og den løsningen er god. Tar dialogen med Yamarin nå igjennom min forhandler. Man må jo kunne forvente å sitte tørr under kalesje, klarte det fint på en Magnum jeg hadde. Er desverre endel kvalitetsbrister på en ellers fantastisk båt. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 1.August.2018 Del på Facebook Svart 1.August.2018 ?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.