Nemos Startet 2.August.2018 Link til dette innlegget Startet 2.August.2018 Noen som vet hva dette er eller har vært bort i det samme. Det ligger ett hvitt lag rundt påfyllingen på varmeveksleren VP TMD30. Det er ganske hardt, opp i tanken er den gelatin aktig. Går greit å vaske bort. Kan informere om at det ble byttet til ny vp grønn frostvæske i våres. I fjor ble kjølere demontert, renset og trykktestet. Det er ikke saltsmak på det. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 2.August.2018 Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Kan minne om dette: Hvit masse i varmeveksler. Volvo Penta Md21a Sitér dette innlegget Link to post
Nemos Svart 2.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Ser ut som noe av det samme. Skjønner ikke hvordan det oppstår. Det virker som det kun er i toppen ved påfylling. Akkurat som om det trenger luft for å utvikle seg? Sitér dette innlegget Link to post
Winge82 Svart 2.August.2018 Link til dette innlegget Svart 2.August.2018 Fikk det samme jeg, når jeg brukte systemrens. Jeg gikk ut ifra dette var søl ifra den. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 3.August.2018 Link til dette innlegget Svart 3.August.2018 Og nivået i tanken stiger ikke med lokket av etter oppstart? Sitér dette innlegget Link to post
Nemos Svart 3.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.August.2018 Nivået holder seg stabilt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.