okeido Startet 6.August.2018 Link til dette innlegget Startet 6.August.2018 Så opp båtplassen min i fjor privatleie,for jeg fikk på Torp båthavn. Men hadde klart å dobbelt booke meg så lånt litt forskjellige plasser i mens.Trenger noe ut resten av sesongen.helst mellom Nordre hvaler og Sarpsborg opp Glomma. 4 meter bred. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Hei @okeido! Anbefaler deg å kjøre ned i Fjeldberg båthavn i arbeidstiden og spørre etter Arnt. Spør om det er mulig å få en smidig løsning ut sesongen. Han er en meget hyggelig og løsningsorientert person. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
okeido Svart 6.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Da kjører jeg ned dit å hører.. takk for tips.. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 6.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Det gikk dårlig om jeg ikke skulle ha fast plass..så for lete videre. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Hmm, pussig. Andre steder du kan spørre er Nøkledypet på Kråkerøy, og Gressvik båtforening. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Tore B Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Haugevis av tomme plasser på Gressvik marina, men de vet å ta seg betalt. Sitér dette innlegget Link to post
Kjolsund Svart 6.August.2018 Link til dette innlegget Svart 6.August.2018 Blir mulig litt feil for deg, men Holm vet Torsnes kirke tar kr 1.600 pr meter. Tipper du får 50% rabatt ut sesongen. Det fikk jeg, så kr 3.200 for 4 meter synes jeg var en grei deal. Sitér dette innlegget Link to post
okeido Svart 8.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 På holm tror jeg det gror bra.. vil helst ligge i ferskvann.. Sitér dette innlegget Link to post
Kjolsund Svart 8.August.2018 Link til dette innlegget Svart 8.August.2018 Tja... Dersom du har tenkt til å la båten ligge ute så blir det vel fort det. Men tar du den opp hvert år, bør ikke det være noe større problem enn andre steder. Der er god strøm der. Et lite helvete i dag da jeg skulle legge til ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.