Attacka Startet 7.August.2018 Del på Facebook Startet 7.August.2018 Har gått til innkjøp av en Nidelv 24, men for å få forsikring skulle jeg helst hatt byggenummeret. Er dette å finne en plass på båten? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.August.2018 Del på Facebook Svart 7.August.2018 (redigert) Du må få registrert den. Da er resten enkelt. Redningsselskapet (småbåtregisteret) trenger kopi av kjøpekontrakt. Da Kan de registrere den. Deretter, når den er registrert, kan du få den forsikret. Forsikringsselskapet ønsker kopi av båtkortet. Mitt selskap ønsket også bilde av båten. Sikkert for å se at den er i ok stand. Slik var det i alle fall for 3 år siden. CIN nummer etc finnes ikke på så gamle båter. Redigert 7.August.2018 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Attacka Svart 7.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.August.2018 Takker så mye. Får gjøre det ja Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 7.August.2018 Del på Facebook Svart 7.August.2018 Lykke til! Vil anbefale deg å ringe Småbåtregisteret og høre med dem om hva de krever. Var veldig imøtekommende for meg. Jeg har to båter fra 1970 tallet registrert og begge forsikret. Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.