benbeni89 Startet 7.August.2018 Del på Facebook Startet 7.August.2018 Hei. Noen som har anbefalinger til båtopplag i dette området? Med opptak og utslipp. Og pris? Sitér dette innlegget Link to post
Elmer Svart 8.August.2018 Del på Facebook Svart 8.August.2018 Hei! ? Et forslag er KK-marine på Skjerkøya. Du kan også høre med Børres Båtservice i Langesund. Langesund Motorbåtforening ligger like ved, men den tror jeg ikke har plass. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil_B Svart 10.August.2018 Del på Facebook Svart 10.August.2018 Wector Yachting på Skjerkøya! De har individuelt opptak og utsetting, samt tilbyr det du måtte trenge eller ikke trenge av tjenester. Har både utendørsopplag, innendørs i varmtlager og innendørs i kaldtlager (maks +/- 30 fot i kaldtlager). Sitér dette innlegget Link to post
arctic89 Svart 10.August.2018 Del på Facebook Svart 10.August.2018 Jeg har prøvd litt forskjellig, Jakobsen marine service på Borgestad veldig tilfreds med innendørs lagringen her. ca 20 000. Også prøvd utendørs lagring på KK-marine, veldig tilfreds her. Et stort pluss er at man får tilgang til kamera overvåkning og individuelt opp/uttak. ca 6500 ink løft og mva. Hørte på pris på Wector Y. for min 38 fot fly båt igår, innendørs varmt lager pris lå på 42 000,- ink mva og 11 000,- ink mva utendørs. Du har også Formo på nenset. Jeg kommer til å velge Waterloo i år, da det er nærme skien, samt individuelt opp/uttak og veldig skånsomt løft med demmes sublift. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.