Fro Startet 9.August.2018 Link til dette innlegget Startet 9.August.2018 Jeg vurderer å kjøpe en liten skjærgårdsjeep til ungene og har kommet over et prospekt/prosjekt der tidligere eier har påført bunnstoff på motorstamme og undervannshus. Har noen tips til hvordan man fjerner dette uten å skade lakken på motoren? Kan noen form for malingsfjerner benyttes for å løse opp før man fosiktig fjerner det mekanisk? Tips mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 10.August.2018 Link til dette innlegget Svart 10.August.2018 Hvorfor ønsker du å fjerne dette? Synes du det blir for lite groe? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fro Svart 10.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.August.2018 Båten skal ligge ute i fire små uker om sommeren og med motoren oppe når den ikke er i bruk. Tror ikke det vil gro så mye. Rent estetisk synes jeg det ikke er særlig pent med bunnstoff på motor, spesielt ettersom det er flere lag utenpå hverandre, så derfor vil jeg gjerne fjerne det. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.