Knallipadden Startet 12.August.2018 Del på Facebook Startet 12.August.2018 Jeg har to drivstoff tanker i båten min. Tank 2 er koblet ut og ønker å tømme og sjekke tanken før jeg eventuelt kobler den inn igjen. Kan jeg koble slangen fra tanken som går til drivstoff filteret til en pumpe og pumpe drivstoffet over på 20 liters dunker? Tar gjerne imot tips for å unngå grising. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 12.August.2018 Del på Facebook Svart 12.August.2018 Sugerøret går ikke helt ned i bunnen av tanken. Så du får ikke med deg alt Sitér dette innlegget Link to post
Whiskey Svart 12.August.2018 Del på Facebook Svart 12.August.2018 Du kan jo ta siste rest med oljesugeren du muligens har allerede? Tømte min tank med en slik som tar tar 15 liter, tok en times tid, helte over på kanner utenfor båten for å unngå søl... Sikkert enda enklere med en elektrisk pumpe eller noe, men jeg er litt skeptisk til gnister osv. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.