Jump to content

Steyr 256 kvaltes, feilkode på RPM-sensor og lavt ladetrykk.

Jacop

Recommended Posts

Båtjævelen stoppet nok engang midtfjords etter at den endelig hadde blitt sånn høverlig friskmeldt.

Kjørte fra ulvan til knarren og tok en pils,(knappe 2nautiske) og alt var i skjønneste orden, på hjemtur midt i 5knops sona dødde faenskapen.

Fikk fyra opp rimelig fort men den dødde like fort som den kom, etter 5 forsøk da kom den og jeg fikk fuska meg hele turen hjem. 

På diagnose fikk jeg opp feil på Rpm sensor, og en feil mellom ecu og sensor. Når jeg ser på statistikken på diagnose så forteller den meg at jeg har for lavt lufttrykk, men får ikke opp noe feilkoder på det. Turboen plystret som bare det. 

Høres dette ut som en luft feil, eller en diesel feil? Takker for svar på forhånd hilsen mannen med 11.5 tommeltotter

Kommentar fra moderator:

Tittelen, "Steyr 256 kvaltes",  er redigert. Les mer her: Hjelp moderator, vennligst LES DETTE før du poster

viktig at titlene beskriver emnet på en best mulig måte, den kan inneholde inntil 100 tegn.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...