Jump to content

Tips til motorbåt i størrelsen 40-50 fot, 4 personer, 2-3 kabiner

Castoors

Recommended Posts

Hei igjen folkens

Trenger tips til ulike familiebåter da vi har vokst ut fra vår gamle 27 fots Monterey Sunseeker og ønsker en langt større og nyere båt enn denne. Med en familiestørrelse nå på 4 pluss hund er ønsket en familievenning båt med 2-3 cabiner mellom 40-50fot som kan brukes fra tidlig vår til litt utpå høsten. Vil ikke ha båt eldre enn fra 2000-tallet og budsjett på 3-4mill.

Noen som foreslå aktuelle båter?

Mitt personlige valg utifra dine kriterier hadde mest sannsynlig vært:

Elling E3:

https://www.finn.no/126734463

(kanskje noen andre også som jeg ikke kommer på i farta) 

Edit: kom på noen andre:

Storebro 435 Sun

https://www.finn.no/124811181

(og de andre større Storebroene som ligger på finn i din prisklasse) 

Redigert av enslagsgjest (see edit history)

Jeg er en slags gjest

Elling hadde nok kommet veldig høyt opp på lista mi i den prisklassen der. Det tror jeg også er en båt som kan komme til å holde seg utrolig godt i pris i maaange år framover. Særlig sammenlignet med store hurtiggående flybridgebåter med to digre motorer. Sånn sett er det jo også en båt som bør være rimelig å ha og bruke.

Storebroen er jo også en flott båt, men den modellen der ser kanskje ikke helt vellykket ut?? Ser også at den er veldig smal i forhold til oppgitt lengde, så det der er vel en 37-39 foter som har blitt rikelig skjøtet på med badeplattform osv. 

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...