Kaskazi Startet 15.August.2018 Link til dette innlegget Startet 15.August.2018 Har renset akterdekket med Høvling 1 Cleaner, skylt godt med vann og fått et rent og pent dekk. For å toppe makeupen, påførte jeg Høvding 2 Brightner. Det var nedtur! Dekket ser nå ut som om en jernbaneplattform i Øst-Tyskland. Har jeg gjort noe feil? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 15.August.2018 Link til dette innlegget Svart 15.August.2018 Blir antakelug bra når du har på Hövling steg 3 sealer. Mener å huske jeg brukte brightner en gang uten at den gjorde store forskjellen etter sealer Sitér dette innlegget Link to post
JRK Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Har du skrubbet dekket? Ser jo ut som at det fremdeles er rester igjen av den gamle behandlingen. Sitér dette innlegget Link to post
NilsPils Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 9 minutes ago, JRK said: Har du skrubbet dekket? Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
Guest Avmønstret# Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Ser jo strøkent ut det, bare få vekk restene av det gule greiene. Men må man bruke avanserte kjemikalier for å få "ubehandlet look"? Saltvann og skrubb, en sjelden gang grønnsåpe pleier å gjøre susen. Sitér dette innlegget Link to post
soft Svart 16.August.2018 Link til dette innlegget Svart 16.August.2018 Ikke erfaring men owatrol Net-Trol fungerer knallbra på impregnert furu Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.