Jump to content

Hvor kjøpe dieseltank av plast?

Henning94

Recommended Posts

Hvis du har avtappingspung og kommer lett til ville jeg satset på en tilsvarende tank med akkurat det samme. "Never change a winning team"

Da kan du regelmessig drenere ut bunnfall og vann.

Usikker på om du får det på plasttanker?

Ikke så lenge siden vi leste om at mye av driftsstansene båtfolkene opplever skyldes drivstoffproblemer.  Kikket nylig på et par helt nye åpne båter beregnet for småfiske hvor det stod plasttank i. Måtte av med lokket på toppen for å suge opp bunnfall.

Ser på det som et tilbakeskritt på slike båter da vi allerede på 60tallet hadde rustfrie tanker med avtappingspung på mange av fritidsbåtene. Men det var den gangen vi hadde tid til å nyte turen..:giggle:  

Gudrun skrev for 4 timer siden:

Hvis du har avtappingspung og kommer lett til ville jeg satset på en tilsvarende tank med akkurat det samme. "Never change a winning team"

Da kan du regelmessig drenere ut bunnfall og vann.

Usikker på om du får det på plasttanker?

Ikke så lenge siden vi leste om at mye av driftsstansene båtfolkene opplever skyldes drivstoffproblemer.  Kikket nylig på et par helt nye åpne båter beregnet for småfiske hvor det stod plasttank i. Måtte av med lokket på toppen for å suge opp bunnfall.

Ser på det som et tilbakeskritt på slike båter da vi allerede på 60tallet hadde rustfrie tanker med avtappingspung på mange av fritidsbåtene. Men det var den gangen vi hadde tid til å nyte turen..:giggle:  

Tenkter det er greit å finne en tank som er ganske lik som den jeg har med avtappingspung under tanken. 

Har lest at plastinvent bygger tanker etter ønske. Så får se hva jeg kommer frem til.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...