Jump to content

Skjøte/plaste sammen bakken på Rana 530


Langt i Nord

Recommended Posts

Har fått ødelagt fronten på en Rana 530. Har fått fikset båten, men bakken foran var knust og så for meg en stor jobb å få plasta denne så det blir vakkert,. Men lykken står den brave bi og fant dette hjemlaga bordet  på Finn som tilfeldigvis er den delen som er knust på min båt. Har noen et godt forslag på hvordan føye sammen delene. Er jo bare å legge bordet over bakken og merke med tus,j og skjære sage av. Men hvordan skal jeg så gå fram for å få dette pent. Den flate delen er støpt med finerplate innvendig,.  Særlig utvendig har jeg lite lyst å skade for mye. front.jpg.63e8ad1d674d4cf62476c62f8fa485a2.jpg

Link to post
Share on other sites

Overrasket over å se fronten på "min båt" som bord. Kreativt. Har du bilde av den knuste delen? Overbygget er jo en stor del som er festet langs ripa med en 10 -12 gjennomgående skruer. Løftes lett av. Tenker det bør gå fint å kombinere disse to, men spørsmålet er bare hvordan ifht hvor du skal kappe, og da hadde det vært fint å se hvordan det ødelagte overbygget ser ut.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...