cosmic Startet 25.August.2018 Del på Facebook Startet 25.August.2018 Har som tittelen forteller skiftet pærer i mine spotter,3stk,12v. Var original montert. Handlet nye dimmbare på Biltema,men nå får jeg ikke dimmet ned. Må jeg bytte dimmer? Har noen evt.en link til en? Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 25.August.2018 Del på Facebook Svart 25.August.2018 Du må ha egnet dimmer ja. Selv har jeg tenkt å handle en av BlueSea's varianter. F.eks: https://www.boatparts.no/tekst-og-bilde-kommer-164845.html Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 25.August.2018 Del på Facebook Svart 25.August.2018 Bare vær klar over at det finnes mye rask av LED ute på markedet, så det er ikke sikkert det er lurt å kjøpe det billigste. Biltema sine pærer aner jeg ikke kvaliteten på. Mange av disse pærene og dimmere fungerer i praksis som en CE godkjente radio jammer, som så fint en på labben til Veritas kalte det. Har en masse eksempler på at de forstyrrer både DAB radioer, radarer osv. Sitér dette innlegget Link to post
cosmic Svart 25.August.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2018 Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.