Geb Startet 27.August.2018 Del på Facebook Startet 27.August.2018 Jeg skal fjerne et par gamle navigasjonsinstrumenter (display til gammel ekkolodd, logg etc) fra forkant av cockpiten. Disse er festet med gjennomgående bolter inn til akterkant av salongen. Når disse er fjernet kommer jeg til å sitte igjen med flere bolthull. Hva kan disse hullene tettes med? Er Tec7 godt nok eller må jeg bruke kraftigere produkter? Sitér dette innlegget Link to post
Rune Totland Svart 27.August.2018 Del på Facebook Svart 27.August.2018 Jeg har brukt Tec7 som "foreløpig" fix, så langt har jeg ikke kommet lenger ;-) Ellers er det mange beskrivelser av igjenstøping av hull av alle størrelser her inne hvis du tar et søk Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 27.August.2018 Del på Facebook Svart 27.August.2018 Tec7 holder i lange baner. Når du sier bolthull, så er det vel bare 2-4 mm bolter? Det er jo bare skruehull. Rent kosmetisk blir det ikke så pent pga gulning. Gjør som meg, klistre over de store klistremerkene for navigasjonsmerker. ? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 27.August.2018 Del på Facebook Svart 27.August.2018 Men hull i skrog er vel.. Ja gjennom skrog.. vist så er ville jeg slipt og gradert og plastet fra inn og utsiden. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 28.August.2018 Del på Facebook Svart 28.August.2018 geb - du skriver skrog men snakker samtidig om cockpit. Hvor er hullene du skal tette og hvor store er de? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 28.August.2018 Del på Facebook Svart 28.August.2018 Det er vel ingen som har navigasjonsinstrumenter på utsiden av skroget. Så det sier seg vel selv..;-)) Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Arne Henriksen Svart 28.August.2018 Del på Facebook Svart 28.August.2018 Gelcoat-sparkel funker også. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Krimart Svart 29.August.2018 Del på Facebook Svart 29.August.2018 Hvis det bare er noen små hull vil gelcoatsparkel være best, da kan du - med litt sliping med stadig finere vannslipepapir + rubbing og polering få en helt glatt overfalte der det gamle hullet ikke synes. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.