Arne_ Startet 30.August.2018 Link til dette innlegget Startet 30.August.2018 (redigert) Denne har et trådløst håndsett som man f.eks. kan klipse fast i redningsvest etc. Høres ut som en veldig god ide hvis det funker. Min gamle RAY55E har "wiret" håndsett i cockpit. Er litt usikker på hvor godt det fungerer med trådløst Bluetooth håndsett så dersom noen har erfaringer å dele hadde det vært storveis. EDIT: Overskrift endret Redigert 30.August.2018 av Arne_ (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
krabbelars Svart 30.August.2018 Link til dette innlegget Svart 30.August.2018 Heldig for oss forbrukere at prisene går ned , samtidig som flere funksjoner integreres i de samme produktene. Se om du finner mer informasjon om produktet ditt i denne linken: https://sailbits.com/bg-v50-vhf-radio-h50-wireless-handset/?cn-reloaded=1 Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
skagenekspressen Svart 30.August.2018 Link til dette innlegget Svart 30.August.2018 Fikk denne combon i ny båt i fjor. Fungerer utmerket. Håndsettet sitter normalt i holder med innebygget trådløs lading. Sitér dette innlegget Link to post
Arne_ Svart 30.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.August.2018 Ok. Takk for tilbakemeldinger. Da er den bestilt og i følge posten skal den være hos meg 3.9. Blir spennende. Sitér dette innlegget Link to post
Seilars Svart 30.August.2018 Link til dette innlegget Svart 30.August.2018 Godt fornøyd, men lyden på håndsettet er ikke høyere enn at det kan være greit å plassere det i nærheten og gjerne vendt mot deg. Alternativt kombinere med en ekstra høyttaler om det lar seg gjøre. Det første jeg gjør når jeg slår den på er å sette lyden på max på håndsettet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.