Jump to content

Norgeskruset, (reklamekrus)


Harald-

Recommended Posts

Skal bestille noen reklamekrus med bilde av båten.

Har fått tilbud fra www.profileringnorge.no, men en må bestille minimum 250 stk. Noe som jeg mener er i meste laget siden jeg skal ha ny krus med årstall hvert år.

Noen som vet hvor jeg kan bestille mindre kvantum av dette kruset?

 

 

 

http://www.reklameringen.no/katalog/detalj.asp?vare=169

Redigert av Olav Ringdal Jr. (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg lagrer alle mine digitale foto hos www.eurofoto.no. Her kan jeg bestille allverdens ting med foto på, bl.a. krus. Her kan du høyst sannsynlig bestille det antall du trenger, fra 1 og oppover. Du kan redigere inn ditt eget foto av båten, og plassere det slik du vil.

 

En annen ting med eurofoto er at det er gratis å lagre bildene der. Det som koster er når jeg bestiller foto eller andre gjenstander.

Redigert av jada (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg har en kamerat som driver et firma i Tønsberg. De driver b.l.a. med produksjon av reklameartikler og jeg vet han kan lage trykk på b.l.a. t-skjorter, sweatshirts, musematter, klokker, ryggsekker, treprodukter, reflekser mm., alt selvfølgelig med dine bilder og tekst.....

 

jeg ville anbefale deg å ta kontakt med dem, se også deres nettside kopper med trykk

 

 

Colorplus AS

Træleborgodden 12 3112 Tønsberg.......... 33 01 87 00

- Telefaks................................. 33 31 87 82

 

Fernanda

 

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...