Harald- Startet 14.August.2005 Del på Facebook Startet 14.August.2005 (redigert) Skal bestille noen reklamekrus med bilde av båten. Har fått tilbud fra www.profileringnorge.no, men en må bestille minimum 250 stk. Noe som jeg mener er i meste laget siden jeg skal ha ny krus med årstall hvert år. Noen som vet hvor jeg kan bestille mindre kvantum av dette kruset? http://www.reklameringen.no/katalog/detalj.asp?vare=169 Redigert 14.August.2005 av Olav Ringdal Jr. (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 14.August.2005 Del på Facebook Svart 14.August.2005 (redigert) Jeg lagrer alle mine digitale foto hos www.eurofoto.no. Her kan jeg bestille allverdens ting med foto på, bl.a. krus. Her kan du høyst sannsynlig bestille det antall du trenger, fra 1 og oppover. Du kan redigere inn ditt eget foto av båten, og plassere det slik du vil. En annen ting med eurofoto er at det er gratis å lagre bildene der. Det som koster er når jeg bestiller foto eller andre gjenstander. Redigert 14.August.2005 av jada (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 14.August.2005 Del på Facebook Svart 14.August.2005 VG har noe slikt, tror at det er en del billigere og du slipper vel 250 stk i antall. Prisen er avhengig av kopptypen. http://foto.vg.no/quickshop.php?arttype=6 Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 21.August.2005 Del på Facebook Svart 21.August.2005 (redigert) Her er et eksempel på et inkluderende selskap med høy stander i gjestehavn. Redigert 21.August.2005 av Astor (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Kenneth Svart 21.August.2005 Del på Facebook Svart 21.August.2005 (redigert) Her er et eksempel på et inkluderende selskap med høy stander i gjestehavn. <{POST_SNAPBACK}> Og hva var poenget med dette innlegget???? Olav Ringdal: Har selv noen krus fra Eurofoto på Breim, og de ser meget bra ut. Redigert 21.August.2005 av Kenneth (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fernanda Svart 22.August.2005 Del på Facebook Svart 22.August.2005 Jeg har en kamerat som driver et firma i Tønsberg. De driver b.l.a. med produksjon av reklameartikler og jeg vet han kan lage trykk på b.l.a. t-skjorter, sweatshirts, musematter, klokker, ryggsekker, treprodukter, reflekser mm., alt selvfølgelig med dine bilder og tekst..... jeg ville anbefale deg å ta kontakt med dem, se også deres nettside kopper med trykk Colorplus AS Træleborgodden 12 3112 Tønsberg.......... 33 01 87 00 - Telefaks................................. 33 31 87 82 Fernanda Sitér dette innlegget Båthilsen fra Fernanda. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.