Nautiker Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 Skal få sydd til kalesje av lokal symaker, men må legge opp bøyler og fester slik som jeg vil ha teltet før symaker tar mal av duk. Er det noen som vet hvordan jeg kan få laget til bøyler etter mål, eller helst at noen tar mål for meg slik at det blir gjort skikkelig? Har sett at det er mulig å bøye til selv, men er skeptisk til dette da jeg ikke tror at jeg klarer å få gjort det symmetrisk og uten mye ekstra arbeid. Seilbåten er en Mamba 31, har ikke vært installert kalesje tidligere. Link to post
index Posted August 31, 2018 Share Posted August 31, 2018 Mener på at Eteka I Mølstrevåg gjør dette. Men da vil de sikkert også levere kalesjen... "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Nautiker Posted August 31, 2018 Author Share Posted August 31, 2018 Takk, skal prøve dem. Godt mulig de vil levere kalesje også ja .. Link to post
Recommended Posts