Linea Startet 31.August.2018 Link til dette innlegget Startet 31.August.2018 Hei. Skal bytte cutless lager på Riviera 925, nylon til nylon. Det er 40 mm aksel men lurer på om det er 2,1/8 del tommer eller 55 mm utvendig diameter. Måler det til ca 54 mm nå før jeg har tatt det ut og det er vel nærmere 2,1/8 tommer enn 55 mm?? takker for innspill Mvh Linea Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 31.August.2018 Link til dette innlegget Svart 31.August.2018 2 1/8" er 53,975mm. Ellers regner jeg med at Huseklepp gir deg svaret på dette ganske kjapt? Det hjelper jo også hvis du oppgir hvem som er produsent av akselutstyret. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Ally Svart 31.August.2018 Link til dette innlegget Svart 31.August.2018 Jeg ville spurt Huseklepp. Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 31.August.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 31.August.2018 Takk for tips. Det er anlegg fra Sleipner. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 31.August.2018 Link til dette innlegget Svart 31.August.2018 Da kan du bare henvende deg til nærmeste Sleipnerforhandler og kjøpe et cutlesslager. De har i brosjyrene sine hvilket lager du skal ha. Nå skal det jo litt til at du har målt en hel millimeter feil på lageret, men det kan jo skje. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Linea Svart 1.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.September.2018 Nå er lageret ute og det var 2, 1/8 tomme Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.