Jump to content

Daycruiser e.l til rundt 170.000?

Larsen80

Recommended Posts

Hei, 

Er på utkikk etter en ny daycruiser eller liknende til max 170.000.

Tenker 17 eller 18 fot. 2006-2015 mod. 

Sett litt på disse :

Bella 530 Excel 

Yamarin 53br

Uttern T55

Noen som har andre anbefalinger, eller mener noen om disse 3?

Sikkert flotte båter de du nevner, men jeg vil gjerne anbefale den vi har. Nemlig en 2008 modell skibsplast 555vs. Jeg syns planløsningen er helt topp med beskyttede sitteplasser både foran og bak styrekonsoll. Vi gav 179 for vår 2008 modell i fjor, så litt i overkant av budsjettet, men kanskje de har sunket ytterligere i løpet av året...

Screenshot_20180901-095019_Photos.jpg

Er faktisk den (555) jeg har mest lyst på, men de som ligger på finn nå ligger litt høyt i pris. Kan være en mulighet å prøve å prute litt på de...liker veldig godt planløsningen. 

3 hours ago, Larsen80 said:

Er faktisk den (555) jeg har mest lyst på, men de som ligger på finn nå ligger litt høyt i pris. Kan være en mulighet å prøve å prute litt på de...liker veldig godt planløsningen. 

Så flott da, vi er super fornøyd med vår. Var den planløsningen vi og falt for, og den har vist seg helt ypperlig for vårt bruk. Vil tro du klarer å finne en fin en innenfor budsjettet ditt om du er litt tålmodig. Lykke til!