Tyler Durden Startet 1.September.2018 Del på Facebook Startet 1.September.2018 Hei, Jeg har en 6 hk utenbordsmotor. Skiftet olje i dag og det ble litt søl. Nå er det olje inne i motorrommet / på bunnen inne i dekselet. Gjør dette noe? Det er ikke fryktelig mye, kanskje 2 bruskorker. Vanskelig å komme til med papir for å tørke vekk. I tillegg helte jeg nok litt for mye i. Det rant ikke over og det gikk helt fint å skru igjen oljelokket, men har dette noe å si? Vennlig hilsen Uerfaren Båteier. Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 1.September.2018 Del på Facebook Svart 1.September.2018 Det skal ikke være olje over max merket på peilepinnen, så det må du ordne opp i. Oljesølet, vasker du vekk med (varmt) vann og avfetting. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Tyler Durden Svart 1.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.September.2018 Tror det ble bra til slutt! takk for tipset Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.