nomen Svart 3.September.2018 Link til dette innlegget Svart 3.September.2018 Jeg har pleid å kjøpe den klarw Green vikingvæsken på Europris, men når har de den ikke lenger Jeg har vært innom Europris fra Kragerø til Notodden og Bø, alle er tomme. Må jeg virkelig kjøpe den på Clas ohlson til dobbel pris? Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Stekepanne Svart 3.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2018 (redigert) Tusen takk for mange gode svar! Vi tømmer selvsagt så fort vi er ute, men hvis det f.eks er veldig dårlig vær i hjemmehavna og man har ligget der en helg (bare for kosen med å være i båten), MÅ man da ut og tømme? Jeg konkluderer med at det går bra å la det vente til fredagen når vi skal i båten igjen. 2 hours ago, lurvetass said: Jeg har pleid å bruke Green viking. Men den siste flasken jeg fikk var anderledes. Det var ikke grønn væske i den lenger, men klar og luktet sterkt og ubehagelig. Noen som vet om de har endret innholdet. Jeg spurte på Felleskjøpet der jeg hadde kjøpt den og de trodde det var noen nye regler for hva den kunne inneholde? Noen som vet? Jeg leste at 2,5l er klar og luktfri mens 1l er farget og lukter sitron. Redigert 3.September.2018 av PostIT (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
lurvetass Svart 4.September.2018 Link til dette innlegget Svart 4.September.2018 PostIT skrev for 20 timer siden: Jeg leste at 2,5l er klar og luktfri mens 1l er farget og lukter sitron. Aha, da er kanskje det forklaringen. Jeg kjøpte 2,5l kanne sist. Sitér dette innlegget Hilsen Lurvetass Link to post
finnmarken Svart 5.September.2018 Link til dette innlegget Svart 5.September.2018 Sist jeg kjøpte sanitærvæske på Martim så mente de at jeg måtte bruke den BLÅ. De mente at den GRØNNE ikke virket. Hva tenker folket her om det? Sitér dette innlegget Link to post
nomen Svart 5.September.2018 Link til dette innlegget Svart 5.September.2018 Jeg mener at du skal kjøpe Green viking, og la det parfymerte skvipet være. En tank med god lufting, og Green viking brukt riktig, lukter ikke. Det er min erfaring etter 3 sesonger. Sitér dette innlegget Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 5.September.2018 Link til dette innlegget Svart 5.September.2018 Enig med alle som mener Green Viking er tingen. Har vært gjennom alle de andre variantene, og alle har til felles at de lukter værre enn uten. septik lukter ikke bra, septik og tung parfyme/kjemisk blanda lukter forferdelig. Blir nesten som slaveskipene, en kjenner lukta før en ser de ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.