Sebaldus Startet 2.September.2018 Del på Facebook Startet 2.September.2018 Har en 25 hk Yamaha med kort stamme som jeg bruker på en liten rib om sommeren Ønsker meg en båt til å fiske med om vinteren som kan bruke den samme motoren. Problemet er jo da at alle enten krever lang stamme eller ha 15 hk som maks motor Er kjent med at gh14 er en mulighet. Noen som har tips til andre båter? Kunne godt tenkt meg en Rana 17 men de er vel også for lang stamme Noen som vet om det er mulig å kappe ned akterspeilet litt på disse slik at kort stamme kan gå? Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 2.September.2018 Del på Facebook Svart 2.September.2018 Glem Rana 17 og kort stamme. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 6.September.2018 Del på Facebook Svart 6.September.2018 Askeladden 2210 skal ha kort stamme..... Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 6.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2018 Takk for tips. Er også kommet over Hansvik 14 Speed, men synes alle disse på 14 fot blir hakket for små så hadde håpet å finne en litt større som eventuelt kunne modifiseres for kort stamme. Sitér dette innlegget Link to post
krabbelars Svart 6.September.2018 Del på Facebook Svart 6.September.2018 (redigert) Hei! Gjør søket her på Baatplassen med "kort stamme" (inkludert spesialtegn) , da får du fram noen sider med alternativer og diskusjon om temaet ... Redigert 6.September.2018 av krabbelars (see edit history) Sitér dette innlegget Sjekk gjerne hobbysiden min (ikke-kommersiell) om Skjærgårdsjeeper og båt/motor-nyheter: https://www.facebook.com/fritidsfiskeren/ Link to post
Sebaldus Svart 6.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.September.2018 Nå ble det handlet en Hansvik 14 så får vi se hvordan det funker :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.