index Svart 6.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 -Luna- skrev 7 minutter siden: Om du har nyere motor med commonrail så styr unna! Men det har jeg ikke. God gammel sugediesel uten elektronikk eller andre uhumskheter. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
nordan family 27 Svart 6.September.2018 Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 Har brukt det på noen moderne dieselbiler også, jeg. Men Volvo sin 5 sylindrede dieselmotor, blant annet. Mulig det var ulurt. Men diesevarmerne på bilene sluttet å ryke ved oppstart og brant rent igjen etter en stund. Har ikke hatt det på den nyeste bilen ennå. Kanskje jeg ikke skal tørre det. Har ikke lett etter vanndreneringsmulighet på bilenes tanker, men den finnes kanskje. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 6.September.2018 Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 Tror ikke du finner noe, plasttanker uten drenering har vært det vaneligste de siste 20 årene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.