Arvor 20 Fish Startet 4.September.2018 Del på Facebook Startet 4.September.2018 Jeg har mekanisk styring på båten. Har en Bosvik rattpumpe liggende, og dersom jeg kjøper et sett med baystar eller annet, kan jeg benytte bosvik rattpumpe sammen med annet fabrikat? Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 4.September.2018 Del på Facebook Svart 4.September.2018 Ja. Men sjekk opp data på pumpa så du finner en sylinder som er egnet (tenker da på antall rattomdreininger). Så må du selvfølgelig også vite at pumpa er dimensjonert bra nok for de kreftene den skal holde styr på. Har du f.eks motor/drev med servo så er det ikke store kraften som skal til, er det derimot rett på ror så trengs det kraftigere saker. Så kan du selvfølgelig ende opp med at du må få spesiallagd slanger/koblinger da dette nødvendigvis ikke er likt men det skal mye til at ikke f.eks Tess har det du trenger. Sitér dette innlegget Link to post
Arvor 20 Fish Svart 4.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.September.2018 Takk for svar. Funderer litt videre på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.