Jump to content

Hjelp til salg av gammel Nidelv

KimBlund

Recommended Posts

Det er dessverre liten verdi i båten, har selv prøvd å selge en lignende båt med 2009 modell motor og en god del utstyr for 50.000, null respons på 3 måneder så prisen bør være lav. hadde ikke brukt så mye tid på oppshining kanskje bortsett fra en vask, ligger båten på land så trekker det ned. mitt råd, legg den ut til 20.000, følg med på de som viser annonsen flere ganger og juster ned pris hvis det er lite respons

Hvilken Nidelv er det? Snekke? Nidelv 24, 26 eller 28. De produserte jo mer enn én modell i 80-årene, og de har ganske stor forskjell i salgspris i dag.

Kommentarene over gjelder Nidelv 24. Jeg hadde en slik som jeg solgte i 2009. Gikk da for 82000,- Det var markedsverdi da og helt kurant pris. 5 år etter gikk de for ca 40000. Så prisen sank fort etter 2010.

Redigert av Grand Banks jr (see edit history)

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Hvor du holder til i landet har nok å noe å si. Ligger den i Finnmark er det nok noe mer tung solgt enn i sør Norge. 26 å 28 holder seg jo bra i pris fremdeles ja. Men 24 er det mye av, å fås veldig billig.

Redigert av Okkaby (see edit history)

http://www.fuel-flow.no

Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra  www.fuel-flow.no  

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...