KimBlund Startet 5.September.2018 Link til dette innlegget Startet 5.September.2018 Hei! Vi har hatt en gammel Nidvel i familien min i lang tid, ny tidlig 80-tallet. Den har derimot ikke blitt brukt på 4 år pga at min far gikk bort og det var han som brukte den. Jeg vil nå hjelpe min mor med å selge båten. Vi har ikke peiling. Hvor kan jeg få hjelp til dette slik at en evt salgsannonse blir korrekt og representabel ? Sitér dette innlegget Link to post
Bjørn Løvjomås Svart 5.September.2018 Link til dette innlegget Svart 5.September.2018 Jeg vil anbefale dere å se på liknende annonser på Finn.no Da får dere sikkert gode ideer til utforming av annonse. Lykke til Sitér dette innlegget Endelig ble det Bobåt Link to post
boble65 Svart 5.September.2018 Link til dette innlegget Svart 5.September.2018 Gjør rent. Ta gode bilder og legg den ut på finn ? di ligger vel på mellom 10 og 40 tusen alt etter tilstand. Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 5.September.2018 Link til dette innlegget Svart 5.September.2018 Det er dessverre liten verdi i båten, har selv prøvd å selge en lignende båt med 2009 modell motor og en god del utstyr for 50.000, null respons på 3 måneder så prisen bør være lav. hadde ikke brukt så mye tid på oppshining kanskje bortsett fra en vask, ligger båten på land så trekker det ned. mitt råd, legg den ut til 20.000, følg med på de som viser annonsen flere ganger og juster ned pris hvis det er lite respons Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 5.September.2018 Link til dette innlegget Svart 5.September.2018 (redigert) Hvilken Nidelv er det? Snekke? Nidelv 24, 26 eller 28. De produserte jo mer enn én modell i 80-årene, og de har ganske stor forskjell i salgspris i dag. Kommentarene over gjelder Nidelv 24. Jeg hadde en slik som jeg solgte i 2009. Gikk da for 82000,- Det var markedsverdi da og helt kurant pris. 5 år etter gikk de for ca 40000. Så prisen sank fort etter 2010. Redigert 5.September.2018 av Grand Banks jr (see edit history) Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
boble65 Svart 5.September.2018 Link til dette innlegget Svart 5.September.2018 Haha fikk med meg og trodde det var en Nidelv 24. Kanskje jeg bare drømte.. Sitér dette innlegget Link to post
Okkaby Svart 5.September.2018 Link til dette innlegget Svart 5.September.2018 (redigert) Hvor du holder til i landet har nok å noe å si. Ligger den i Finnmark er det nok noe mer tung solgt enn i sør Norge. 26 å 28 holder seg jo bra i pris fremdeles ja. Men 24 er det mye av, å fås veldig billig. Redigert 5.September.2018 av Okkaby (see edit history) Sitér dette innlegget http://www.fuel-flow.no Få kontroll på dieselforbruket ombord med en forbruksmåler fra www.fuel-flow.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.