Jannmar Startet 6.September.2018 Link til dette innlegget Startet 6.September.2018 Hei. Er det noen som har en sprengskisse eller tegning av denne Morse doble gass/girhendelen? Ser at den brukes på et stort antall båter, gamle som nye, men jeg kan ikke finne noen tegning på nettet. Jeg skal bytte den treplata hendelen står på, som er førersetet i min båt, og må derfor demontere hendelen og montere den på den nye plata. Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 6.September.2018 Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 Fire skruer som du ser utenpå. Da kan du ta av ‘kappa’ og under der igjen er det 4 skruer/bolter som holder hele enheten på plass. Når du så trekker den opp er det 4 skruer som holder den ene siden på plass. Ta av den og da er det bare å hekte av vaierene. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 6.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 Kjellg skrev for 3 timer siden: Fire skruer som du ser utenpå. Da kan du ta av ‘kappa’ og under der igjen er det 4 skruer/bolter som holder hele enheten på plass. Når du så trekker den opp er det 4 skruer som holder den ene siden på plass. Ta av den og da er det bare å hekte av vaierene. Takker og bukker. Da følger jeg fremgangsmåten du har beskrevet :) Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 6.September.2018 Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 Kom til å tenke på en ting. Det er en låsering som holder selve vaieren på plass. Den bruker du bare en skrutrekker til å smette av. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 6.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.September.2018 (redigert) ok Redigert 6.September.2018 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.