Kompositt Startet 10.September.2018 Del på Facebook Startet 10.September.2018 Hei, Er det noen som vet om en billig båtplass stor nok til en Randøy 29 (seilbåt, 29 fot og ca. 4 meter bredt) for langtidsleie eller kjøp i Trondheim (Helst sentrum)? eller hvor jeg kan søke dette? takk på forhånd :) Sitér dette innlegget Link to post
Båttransport D5L Svart 10.September.2018 Del på Facebook Svart 10.September.2018 Ta kontakt med Trondheim Båtforening Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 10.September.2018 Del på Facebook Svart 10.September.2018 (redigert) Trondheim båtforening har plasser både i sentrum og på Grilstad Marina. Vet ikke hva du mener med "billig" men dette er plasser med "innskudd" + årlig avgift. du får alle opplysninger hos båtforeningen eller på deres hjemmesider: trondheim-baatforening.no Redigert 10.September.2018 av Jannmar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Autofil Svart 10.September.2018 Del på Facebook Svart 10.September.2018 Som de andre sier så står det meste på TBF's hjemmesider. Men legg merke til at det kan være en fordel å melde seg inn i foreningen så raskt som mulig da båtplasser blir tildelt den med lavest medlemsnummer, du må også legge inn båten din under "min side" før du kan søke om båtplass. Ligger dokumentasjon på dette på hjemmesiden Sitér dette innlegget Link to post
Bonaparte Svart 10.September.2018 Del på Facebook Svart 10.September.2018 Gratulerer med båt! Jeg anbefaler å kontakte både Trondheim Båtforening og Trondhjems Seilforening. Begge disponerer plasser i sentrum. Problemet i sentrum er at de fleste plassene er i Kanalen og man er avhengig av bruåpningstidene. Men kanalhavna er utrolig lun og fin! Det er og plasser på Skansen men der må en påregne å stå på venteliste. Ellers er det et splitter nytt anlegg på Grilstad Marine som Trondheim Båtforening styrer. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 10.September.2018 Del på Facebook Svart 10.September.2018 Det er vel også en privatdrevet havn i Rosenborgbassenget på Solsiden (ved Vinmonopolet). Jeg vet ikke hvem som står for driften av dette. Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
LM 9725 Svart 11.September.2018 Del på Facebook Svart 11.September.2018 Brigg skrev for 15 timer siden: Det er vel også en privatdrevet havn i Rosenborgbassenget på Solsiden (ved Vinmonopolet). Jeg vet ikke hvem som står for driften av dette. http://nmdrift.no/marinaer/solsiden/ Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 11.September.2018 Del på Facebook Svart 11.September.2018 Den på solsiden er vel lite gunstig for seilbåt.? Er ikke så ofte jeg ser bruene rundt der åpne seg. Ligger vel ingen seilbåter der heller.. enkleste er vel Grilstad. Eller det er kanskje fylt opp der også? Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Jannmar Svart 11.September.2018 Del på Facebook Svart 11.September.2018 glalaks skrev 59 minutter siden: enkleste er vel Grilstad. Eller det er kanskje fylt opp der også? Det er ledige plasser på Grilstad iflg. informasjon på medlemsmøtet i båtforeningen sist uke. Vet ikke hvilken bredde det er på de ledige plassene. Sitér dette innlegget Link to post
Arne Henriksen Svart 12.September.2018 Del på Facebook Svart 12.September.2018 Om du kan leve med litt lengre vei ut fjorden er det sannsynligvis ledige plasser i Hommelvika også, har ihvertfall vært det tidligere i år. Sitér dette innlegget mvh, Arne www.tiarora.no Link to post
Kompositt Svart 13.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.September.2018 Sitat Takk for alle svar! Skal kontakte båtforeningen og resten Jeg har tenkt å bruke seilbåten som hybel så det burde være i sentrum.. men det må lønne seg, hvis ikke kan jeg like godt betale litt mer for en kjedelig hybel :p Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 13.September.2018 Del på Facebook Svart 13.September.2018 Trondheim Havn har pleid å leie ut gjesteplasser ved jernbanestasjonen til båtboere om vinteren. Kanskje også et alternativ? Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.