Drittplassen Startet 10.September.2018 Link til dette innlegget Startet 10.September.2018 Begynner å nærme seg slutten av sesongen og båten skal snart til vinterlagring Jeg skal vinterkonservere motor og ta service på den selv. Motor er en Suzuki DF 250 2007 model. Har lest at man sprayer inn konservering spray inn plugghull og tørner motor noen runder ved å vri på tenning uten at dømannsknapp er koplet inn slik motor ikke starter. problemet mitt er at så lenge dømannsknapp ikke er tilkoplet så vil ikke starter slå inn, hvordan skal jeg få tørnet motor da. skal jeg skru ut alle plugger og koble til dømannsknapp og vri på tenning. Takker for alle forslag Sitér dette innlegget Link to post
vindmann Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Er det ikke bare å ta av hettene på pluggene? Sitér dette innlegget Link to post
John_Kr Svart 10.September.2018 Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Eller drei på svinghjulet med pluggene ute Eller sette den i gir og vri på propellen med pluggene ute Sitér dette innlegget Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160 Link to post
Drittplassen Svart 10.September.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.September.2018 Takk for gode tips Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.