Jump to content

Båtopplag på Østlandet,med mulighet for og utføre jobb på egen båt

ronjahund

Recommended Posts

Hei,er det noen som har tips om sted jeg kan stå i vinter,skal sveise en god del og gjøre div utbygging og Reperasjoner på båten min.Det er en 50 fots aluminiumsbåt,jeg skal sveise en del utvendig så jeg må ha mulighet for og stå inne/bygge/leie telt.er i kontakt med wector yachting på stahelle/Porsgrunn  som virker som et godt egnet sted.problemet er at jeg holder til i Oslo,så et sted litt nærmere hadde blitt mye enklere,gjerne Østfold,noen som har noen tips??

Der haster det, da de regner med stor pågang av båteiere som har mistet opplagsplassen sin for vinteren! Blant annet tar ikke den største opplagsplassen på Nesset med 300 plasser båter i opplag i år grunnet sykdom. I Hallangspollen  (med 100 båter)og en på Tofte (med 200 plasser) er det også problemer.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Hva med Storsand båthavn på Hurum? Jeg er litt usikker på om de kan løfte en 50-foter, men det er vel bare å høre med dem.

Du finner kontaktinfo her: https://www.storsandbaathavn.no/

Jeg korrigerer meg selv. Det er Hero Marin som har båtopplaget på Storsand. Info her: http://www.heromarin.no/

Edited by Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Kanskje Peder Grimsøen på Grimsøya i Skjeberg kilen kunne være aktuell. Stor gruslagt opplagsplass. Stor kran som ganske sikkert kan løfte båten. To andre alternativ kan være Skjebergkilen marina eller Walberg Marine. De ligger litt lenger inn i Skjebergkilen. Litt begrenset plass hos Walberg. Alle tre stedene ligger nær E6