Asbjørn2 Startet 14.September.2018 Del på Facebook Startet 14.September.2018 Skal bytte ut falsk teak av typen laminatplate med teakmønster inne i båten. Jeg har sett på forskjellige løsninger og lurer litt på Isiteek, men jeg finner nesten ingen bilder av det lagt innendørs. Har noen her lagt Isiteek innendørs og har bilder/erfaringer å dele? Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 14.September.2018 Del på Facebook Svart 14.September.2018 Mulig man får forskjellige typer av dette, men jeg la det på badeplattformen. Den er ganske "ru" og trekker til seg væsker. Dvs. hvis jeg søler noe der, må det pusses litt med sandpapir for å få det bort igjen... Jeg ville ikke hatt den typen innendørs. Sitér dette innlegget Link to post
Asbjørn2 Svart 14.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.September.2018 Var det Isiteek lik den de selger på Maritim? Det høres ikke bra ut at det trekker inn som du har erfart. Sitér dette innlegget Link to post
volvo_penta_ Svart 14.September.2018 Del på Facebook Svart 14.September.2018 Ja, var fra maritim. Trekker inn i den forstand at det setter seg i overflaten, det som ser ut som treverk. En oljedråpe kan ikke bare tørkes rett av f.eks. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.