Hytta1673 Startet 17.September.2018 Del på Facebook Startet 17.September.2018 hei jeg har en Arimar rib 320, når jeg vasket den etter sesongen så siger luften ut av alle 3 kammere, jeg brukte høystryks spyler med varmt vann. Har limet mellom skrog og potongen ikke tålt varmt vann og har løsnet? jeg har fylt den opp igjen endel ganger men det tappes ut i løpet av natten. Noen som har forslag til løsning eller tiltak? Er det noen firmaer som er spesialister på dette i Oslo området? Sitér dette innlegget Link to post
Knappern Svart 17.September.2018 Del på Facebook Svart 17.September.2018 Vet ikke om varmt vann har skadet, men det er litt rart at alle kammere tømmes. Men pump opp alle kammere og bland ut litt zalo på spruteplaske og spray over alle steder det er mulighet for lekkasje. Fant flere lekkasjer på min rundt fyllepluggene. Løsnet disse med spesialnøkkel du får kjøpt i båtbutikkene. Smurte opp pakningene, da ble det tett. Sitér dette innlegget Skibsplast 14, Huwa 26, Bayliner Ciera 265, Sunseeker Camargue 44 Link to post
apaul Svart 18.September.2018 Del på Facebook Svart 18.September.2018 (redigert) Rammsalt i Asker driver kun med service, reparasjon og salg av rib og gummibåter. Jeg brukte de til en jobb i våres og det ble veldig bra resultat, http://www.boat.no/asp/companies/show.asp?id=3832 Redigert 18.September.2018 av apaul (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 18.September.2018 Del på Facebook Svart 18.September.2018 Hytta1673 skrev On 17.9.2018 at 9.23: hei jeg har en Arimar rib 320, når jeg vasket den etter sesongen så siger luften ut av alle 3 kammere, jeg brukte høystryks spyler med varmt vann. Vil anta at det er årsaken. Mye bra her http://www.divepartnerverksted.com/130378896 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Smiley Svart 18.September.2018 Del på Facebook Svart 18.September.2018 Sjekk også at ventilene ikke har kommet i "ulage". Jeg brukte min gamle rib i en hel sesong der jeg stadig måtte etterfylle luft. Det viste seg at det var jeg som ikke hadde forstått funksjonaliteten til venilene 100%.......... Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.