Martin Fisher Startet 17.September.2018 Del på Facebook Startet 17.September.2018 Hei! Jeg har en Mercury 2011 mod, 4 - takt, 15 HK, som jeg kjøpte brukt nå i år. Jeg mangler vedlikeholdshefte og brukermanual til motoren. Jeg har forsåvidt funnet brukermanualer på nett, men er litt usikker på om de er til akkurat denne modellen. Om noen vet hvor jeg kan finne dette er det fint om det kan legges ut en link her. Jeg har heller ikke klart å finne ut om reg. reima på den er byttet, så tenker at det kan være lurt å byttet den. Er det noen som vet hvor kostbart et slikt bytte eventuelt blir, og er det noe som bør settes bort til verksted for å få gjennomført. Er delene som må til for å få byttet reima kostbare? Noen som har tips hvor disse delene kan kjøpes litt rimeligere Sitér dette innlegget Link to post
0916 Svart 18.September.2018 Del på Facebook Svart 18.September.2018 Register rem bør byttes etter 5 år. Veldig enkel og bytte. Du må ta av svinghjul, sørge for at svinghjul/kamaksel står på merket. Remmen har ingen stramming, er akkurat lang nok. Lirk gammel rem forsiktig av og erstatt med ny. Har bestillt rem hos forhandler, koster ikke mange hundrelappene. Ingen ting annet som er nødvendig å bytte. Du trenger avdrager for svinghjul. Sitér dette innlegget Link to post
Martin Fisher Svart 18.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2018 Oki flott takk for svar. Har sjekket litt delepriseri dag og er overrasket hvor billige de var. Regreima kosta 120 kr. Hvordan er det å bytte termostaten impeller, ble anbefalt å bytte de å så lenge jeg ikke vet når sist de ble byttet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.