Bas79 Startet 18.September.2018 Del på Facebook Startet 18.September.2018 Hei. Skal bytte ovn i båten vår. Nå står det en konveksjonsovn der. Skal bytte til rein steikeovn for vårt bruk. Noen som har en forklaring hvordan en får den ut? (Den gamle). Er en blank list i front som er limt med sika. Redd for og ødelegge treverket om vi sliter den av. Tips mottaes med stor takk ! Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 18.September.2018 Del på Facebook Svart 18.September.2018 (redigert) Tror Du inte att bilder hade kunnnat öka möjligheten att någon skulle kunna hjälpa Dig!? Redigert 18.September.2018 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bas79 Svart 18.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2018 Det tror jeg absolutt ! Sitér dette innlegget Link to post
Bas79 Svart 18.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2018 Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 18.September.2018 Del på Facebook Svart 18.September.2018 (redigert) En bild framifrån och utan solskuggor hade ju varit mer upplysande, men prova att lyfta den plattan som Mikrougnen står på så kanske du kan dra ut den inklusive ugnen. Jag tycker mig se ett par skruvar som kan hålla plattan i nederkanten på ugnen, dom får Du ju skruva ut och sedan kanske du kan sätta grövre skruvar i hålen och lyfta med? På min båt ser det ut enligt ovan och det är en kombinerad mikro - varmluft - konvektionsugn, och den kan dras fram genom att man lyfter och drar. Men det var nog skruvar som höll plywoodbottnen från början men dom behövs i så fall inte för där är en tröskel. Redigert 18.September.2018 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bas79 Svart 18.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.September.2018 Skruene på platen er skrudd ut, men det er ikke plass å få den ut uten å ødelegge chromelist. Skal jeg løse chromelist må jeg skjere og da er jeg redd jeg ødelegger treverket.. Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 18.September.2018 Del på Facebook Svart 18.September.2018 (redigert) På min båt är ugnen skruvad underifrån genom den nämnda plywodskivan, och om det är likadant på din så kan man ju utgå från att ugnen med bas-skiva sannolikt har kommit in sist. Så då bör det ju gå att få ut den oxå.... Jag fann ut att dekorationslisterna över och under ugnen var fästa med träpluggar som man kunde dra ut, och då kunde man ta bort och sätta tillbaka garneringslisterna. Kanske kan man försöka lossa garneringsramen utan att skada den? Förstör ingenting! PS, Din ugn ser ju ut att vara en kombi ugn den också. Kan Du inte använda den? Redigert 18.September.2018 av ebonita (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 18.September.2018 Del på Facebook Svart 18.September.2018 Hvilken ovn har du funnet som har samme mål som den gamle ? Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 19.September.2018 Del på Facebook Svart 19.September.2018 dacapo: kolla på denna: Panasonic NN-CF771S Jag hitttade en på blocket... Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 19.September.2018 Del på Facebook Svart 19.September.2018 Takker @ebonita skal sjekke målene på denne :) Sitér dette innlegget Link to post
Bas79 Svart 20.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.September.2018 Vi har kjøpt en Steba fra Skousen etter anbefaling fra en med lik båt? men takk for gode tips Sitér dette innlegget Link to post
dacapo Svart 20.September.2018 Del på Facebook Svart 20.September.2018 Hei @Bas79 Hvilken av Stebaovnene valgte du ? … og går det greit å bygge de inn (tenker da på ventilasjon og lignende) Sitér dette innlegget Link to post
Bas79 Svart 25.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.September.2018 Den heter Steba 1XKB 41 ECO og skal passe på målene? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.