Jump to content

Tips til billig matte e.l. til å ha i dørken?


p10

Recommended Posts

I dørken på vår Hansvik 14.5 Familie samler det seg ofte en del vann når vi er ute og fisker. Det blir sleipt og glatt for både voksne og barn å bevege seg, samt at man risikerer at ting som legges på dørken blir våte. 

 

Er derfor på utkikk etter en gummimatte eller liknende som slipper vannet gjennom og samtidig sørger for at dørken ikke blir så sleip og glatt.

 

Har kikket litt på slike plastfliser som selges i diverse butikker, som man klikker sammen og bruker på f.eks terassen. Men siden dørken ikke er helt plan tror jeg kanskje de egner seg dårlig. Har også vurdert slike tykke gummimatter med hull i, til bruk i verksted eller garasjer. 

 

Er det noen flere muligheter jeg ikke har tenkt på? 

Link to post
Share on other sites

fjordgrynt skrev 1 time siden:

Jeg brukte https://www.jula.no/catalog/hage/utemiljo/gulvplater-og-ryer/matter/kunstgressmatte-854200/  

i dørken på Fjordgrynt. Det var ganske vellykket - det blir aldri sleipt, og det overlever å stå i sjøvann over tid, virker det som. Og så ser det bra ut, og det er billig i innkjøp Jeg brukte borrelåser i den tanke at det skuille være nødvendig å ta ut for å vaske - men glem det. En helt vanlig tepperens dann og vann er mer enn nok - selv for de villeste selskaper. Så i dag ville jeg valgt kontaktlim for permanent feste - borreklåsen har aldri vært benyttet, for å si det slik,


Du får den i grå også ;) https://www.jula.no/catalog/hage/utemiljo/gulvplater-og-ryer/matter/kunstgressmatte-854201/

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...