Tryta Startet 23.September.2018 Del på Facebook Startet 23.September.2018 Heisann. Lurte på om noen har gode triks for å fjerne blåskjell og blåskjelltråder? Båten har stått for lenge og fått blåskjell på motorfestet (påhenger). Det er fullt av blåskjelltråder som sitter j..... godt. Hvordan få bort dette? Sitér dette innlegget Link to post
OBEM Svart 23.September.2018 Del på Facebook Svart 23.September.2018 Sitér dette innlegget Link to post
Tryta Svart 23.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.September.2018 Fungerer saltsyre på slike tråder fra blåskjell også? Sitér dette innlegget Link to post
OBEM Svart 23.September.2018 Del på Facebook Svart 23.September.2018 (redigert) Ja, det tror jeg Redigert 23.September.2018 av OBEM (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
marius Svart 23.September.2018 Del på Facebook Svart 23.September.2018 Saltsyre fungerer dårlig har jeg erfart. Men klorin fungerer utmerket, spray på og la det virke et kvarters tid. Gjør dette hver vår på drevet når jeg tar vårpuss. Sitér dette innlegget Link to post
Tryta Svart 23.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.September.2018 Hm. Får prøve ut tips. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 23.September.2018 Del på Facebook Svart 23.September.2018 Saltsyre, alle syrer vel, tar kalken, ikke organisk matreiale. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Fantino Svart 23.September.2018 Del på Facebook Svart 23.September.2018 Kaustisk soda tar vel organisk materiale. Spørs bare om den tar noe annet også.. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.