Jump to content

Viksund 270 st cruz, drenering av vann fra flybridge


_Bliss_

Recommended Posts

Som kjent har det kommet ned mye vann den siste tiden. Dette har ført til at jeg har oppdaget at det er lekkasje/r fra flybridge.

Jeg må gå over skrue for skrue og gjennomføring for gjennomføring for å få tettett dette. 

En liten nøtt så langt er swlve dreneringen fra fly. Her er det original brukt ett 16mm k-rør på hver side.Se bilde. Dette er jo en tragisk løsning20180526_224242.jpg.2a44dd28ce94b5878f2f1fa2ab7dcc54.jpg

 Da rørert er borret i overgang mellom "gulv/vegg". Blir det noe utfordrende å utbedre dette.

Beste løsningen jeg har kommet på så langt er å lage 90 graders vinkel av en syrefas skive (poleres til høyglans) som  sveises/loddes til ett rør. ca som på bildet under. Er det noen som har noen bedre ideer? Eller dette noe som kan kjøpes ferdig?20180924_121355.jpg.a12f48af959b83821c14564ad7a87af9.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...