_Bliss_ Startet 24.September.2018 Del på Facebook Startet 24.September.2018 Som kjent har det kommet ned mye vann den siste tiden. Dette har ført til at jeg har oppdaget at det er lekkasje/r fra flybridge. Jeg må gå over skrue for skrue og gjennomføring for gjennomføring for å få tettett dette. En liten nøtt så langt er swlve dreneringen fra fly. Her er det original brukt ett 16mm k-rør på hver side.Se bilde. Dette er jo en tragisk løsning Da rørert er borret i overgang mellom "gulv/vegg". Blir det noe utfordrende å utbedre dette. Beste løsningen jeg har kommet på så langt er å lage 90 graders vinkel av en syrefas skive (poleres til høyglans) som sveises/loddes til ett rør. ca som på bildet under. Er det noen som har noen bedre ideer? Eller dette noe som kan kjøpes ferdig? Sitér dette innlegget Link to post
_Bliss_ Svart 24.September.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.September.2018 Ser viksund st cruz 270 er lagt til i emnefelt. Tips mottas gjerne fra hvilken som helst flybridge eier Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.