pfdloe Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 (edited) Motoren er en 50HK 1996 model Mercury. Har ikke finnet rephåndbok som viser hvordan dette skal monteres. Noen som kan hjelpe meg med et bilde av hvordan innmaten i selve pumpeelementet skal monteres? Div fjærer,kuler og stempler.. Edited September 25, 2018 by pfdloe ekstra info (see edit history) Quote Link to post
fredriksen Posted September 25, 2018 Share Posted September 25, 2018 (edited) Hmmm....: Du skriver ikke hvilken motor du har denne power trim på. Mercury service manual for litt eldre motorer (fra 1994 og noe oppover) har ca 40 sider på sylinderen og ca 50 sider på pumpa. Det ser ikke ut til å være raketteknologi, men hydraulikk krever at det er reint og at O-ringene er tette. Servicehåndboken viser at det er mange O-ringer av forskjellige dimensjoner... Jeg regner med at Ravns garage har boken for din motor, der fikk jeg kjøpt den jeg har for min motor. :-) steinar Edited September 25, 2018 by fredriksen (see edit history) Quote Link to post
pfdloe Posted September 25, 2018 Author Share Posted September 25, 2018 Beklager.. har oppdatert med moto type nå. Quote Link to post
Recommended Posts