Jannmar Svart 16.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2018 Draco24styling skrev for 8 timer siden: for få år siden var det nesten ingen i bransjen som annerkjente smart repair løsninger. Nå er det ofte den beste løsningen på mindre skader. Mulig det, om reparasjonen skal betales av egen lommebok, men man betaler ikke full premie til forsikringsselskapet for å få en halvgod løsning. Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 19.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2018 Jannmar skrev On 16.10.2018 at 6.03: Mulig det, om reparasjonen skal betales av egen lommebok, men man betaler ikke full premie til forsikringsselskapet for å få en halvgod løsning. I mange tilfeller er smart repair den beste løsningen. Sier ikke alle. Men faktisk overaskende mange Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
Jannmar Svart 19.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 19.Oktober.2018 Draco24styling skrev for 4 timer siden: I mange tilfeller er smart repair den beste løsningen. Da skjønner jeg ikke hva du mener med "smart repair". Hva er det ? Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 20.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2018 Et gimmick innen bilskadereparasjon. Har ingen ting med en fagmessig reparasjon av gelcoat å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 20.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 20.Oktober.2018 Chiefengineer skrev 13 minutter siden: Et gimmick innen bilskadereparasjon. Har ingen ting med en fagmessig reparasjon av gelcoat å gjøre. Ok. Da har jeg misforstått :( Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 16.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2019 Jaja, det gikk nå bra tilslutt ? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 16.April.2019 Link til dette innlegget Svart 16.April.2019 Se der ja....hel ved igjen og klar for ny sessong. Hva ble reprasjonsmetoden? Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 16.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.April.2019 De sprøytet deler av siden med gelcoat og fadet det ut ? Sitér dette innlegget Link to post
PerUlv Svart 16.April.2019 Link til dette innlegget Svart 16.April.2019 Det ser jo flott ut. Fint polert også . Dyrt? Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 17.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2019 PerUlv skrev for 8 timer siden: Det ser jo flott ut. Fint polert også . Dyrt? Han hos Askeladden sa den var blankere nå enn når den var ny ? Dyrt? Tenker du på rerarasjonen? Sitér dette innlegget Link to post
Chiefengineer Svart 17.April.2019 Link til dette innlegget Svart 17.April.2019 Kalle Well skrev for 11 timer siden: De sprøytet deler av siden med gelcoat og fadet det ut ? Du skal isåfall være godt fornøyd med at det ble gelcoat som ble valgt som reparasjonsmetode og ikke lakk. Sørg for å få en liten krukke med gelcoat med deg av den blandinga som ble sprøyete slik at du har til evt. framtidige reparasjoner av småskader som måtte inntreffe. Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Well Svart 17.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2019 Chiefengineer skrev 23 minutter siden: Du skal isåfall være godt fornøyd med at det ble gelcoat som ble valgt som reparasjonsmetode og ikke lakk. Sørg for å få en liten krukke med gelcoat med deg av den blandinga som ble sprøyete slik at du har til evt. framtidige reparasjoner av småskader som måtte inntreffe. Den ble sprøytet i desember, så coaten er nok vekk og båten er satt på sjøen ? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 17.April.2019 Link til dette innlegget Svart 17.April.2019 Chiefengineer skrev for 10 timer siden: Du skal isåfall være godt fornøyd med at det ble gelcoat som ble valgt som reparasjonsmetode og ikke lakk. Helt enig. Jeg var en av de som nesten ikke trodde hva jeg leste-.....fagfolk som anbefalt å lakke halve båten med lakk. Hadde vært morro å hørt hvorfor de gikk vekk i fra det ? Kanskje gutta på gulvet kom med i diskusjonen etter vært....hva vet jeg Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 17.April.2019 Link til dette innlegget Svart 17.April.2019 Kalle Well skrev for 12 timer siden: Han hos Askeladden sa den var blankere nå enn når den var ny ? Det skulle ikke forundret meg for blank det var den. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.