Guest Avmønstret# Startet 27.September.2018 Link til dette innlegget Startet 27.September.2018 Lurte på å ta en tur i høstferien og vil jo gjerne også sitte ned og ta en pils, hvis det er mulig? Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 Ser ut til at Ekenes hotell er åpent ut oktober. Bør være plass i havna nå... Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 Code0 skrev 25 minutter siden: Ser ut til at Ekenes hotell er åpent ut oktober. Bør være plass i havna nå... Var litt redd for det svaret. Har utviklet "allergi" mot hotellbarer, med mindre det er gammelt og "sjarmerende". Glass, betong, hvitt og grått så tar jeg heller en kopp kaffe i båten ;-) Har blitt tvangsendt til div seminarer på Son Spa.... det må vel være det minst sjarmerende stedet i kongeriket, jeg føler at sjelen dør når jeg går inn der. Mye det samme med mange fancy restauranter jeg har bespist på Tjuvholmen osv, glass, betong, helt klinisk og fælt.... uah, fæle greier syns jeg. Et måltid er mye mer enn maten, en god pils er mye mer enn pilsen. Var på et slitent og fint sted på Nord Koster en gang, het det Galejen tro? Det er mer min type plass. Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 @Code0 tror du med fordel kan Google ekenas hotel - er vel så langt fra din beskrivelse av ukoselig hotell du kan komme... mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Code0 Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 @Tor Arild den var kanskje ikke til meg....? @Pinkvin litt ufint å kritisere en som mener å gi deg svar på spørsmålet ditt? Hold deg i båten med pilsen du, sikkert billigere også. Du vet du vil til Koster....? Takk for meg. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 Tor Arild skrev 27 minutter siden: @Code0 tror du med fordel kan Google ekenas hotel - er vel så langt fra din beskrivelse av ukoselig hotell du kan komme... mvh Tor Arild Googlet, ja se der ja, ser trivelig ut det, helt i min gate :-) Da er det absolutt en kandidat. Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 @Code0, eeeh, ja. Beklager. Gikk litt fort der. Sorry. @Pinkvinvar det den skulle til! Hotellet ser akkurat ut som når jeg var barn på 70 og 80 tallet. Er kjempekoselig der. De har bygd ut bak hotellet, men det er ikke i betong og glass-stil. Vi er ofte innom før og etter fellesferien. Fellesferien brukes litt lengre sør for ekenas på en eller annen liten øy nede i nasjonalparken. Men, må alltid gå gjennom for å se på livet og hvor mange båter før vi går inn i parken og finner en "øde" øy. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 Code0 skrev 12 minutter siden: @Tor Arild den var kanskje ikke til meg....? @Pinkvin litt ufint å kritisere en som mener å gi deg svar på spørsmålet ditt? Hold deg i båten med pilsen du, sikkert billigere også. Du vet du vil til Koster....? Takk for meg. ? Postet i feil tråd? Jeg har aldri vært på Ekenes og var redd det var "standard hotellbar", som jeg ikke liker. Men om du vil være fornærmet på vegne av alle glass- og betongrestauranter i landet så gjerne for meg :-D Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 Tor Arild skrev 1 minutt siden: @Code0, eeeh, ja. Beklager. Gikk litt fort der. Sorry. @Pinkvinvar det den skulle til! Hotellet ser akkurat ut som når jeg var barn på 70 og 80 tallet. Er kjempekoselig der. De har bygd ut bak hotellet, men det er ikke i betong og glass-stil. Sånn passe slitt fra 70- 80 tallet er helt i min gate :-D Sitér dette innlegget Link to post
Tor Arild Svart 27.September.2018 Link til dette innlegget Svart 27.September.2018 @PinkvinNei, overhodet ikke fornærmet. Siden du ikke likte "glass og betong" - så mente jeg helt bestemt at hotellet på ekenas trolig ville ihvertfall ha kvaliteter som appellerte til dine ønsker. Intet annet - så det var bare en heads-up slik at du ikke unngikk en særs hyggelig plass fordi du trodde det var noe helt annet. Kos deg på ekenas!! Mvh Tor Arild Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.