Jump to content

Bygg om frislipp på Ilas Captain ca. 98 model


PiperBill

Recommended Posts

Noen som har Ilas Captain vinsj fra ca 98 UTEN frislipp? Da lurer jeg på om ankeret bare ruller ut eller om man må kjøre den ut ved å holde inn «ned» knappen? Prøver og bygge om min da jeg ikke liker frislipp på den. Tok av frislipp-beslaget (se bilde) men har ikke satt den sammen igjen.

 

 

 

frislipp.jpg

And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse!

Link to post
Share on other sites

For å svare på mitt eget spørsmål og I tilfelle noen skulle søke på det samme emne i framtida. Eldre ilas vinsjer må enten bruker frislipp eller kjøre ut ankeret med ned knappen. Det går ikke i fri og ruller ut som jeg hadde tenkt. Så da blir det fortsatt frislipp hos meg ellers ville det tatt en evighet å få ut.

And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...