Ttor Startet 30.September.2018 Link til dette innlegget Startet 30.September.2018 Har fått et problem med en 20 hk Honda påhenger i løpet av sommeren. Den starter greit når den er kald, og går stort sett fint. Problemet dukker opp under akselerasjon fra tomgang. Når man gir moderat til mye gass, stopper motoren. Er man svært forsiktig går det greit. Når den har stoppet er den også vanskelig å få startet igjen. Noen som har tips? Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 5.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2018 Ingen som har hatt lignende problem på Honda 4t? Ser ut til å være et typisk symptom når jeg søker på nettet, men dessverre ingen med konklusjon... Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 5.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2018 Min første tanke var at motoren får ikke nok bensin. Ville prøvd å pumpe på bensinpumpa på slangen når du gir gass og sett om det ga noe forskjell. Sitér dette innlegget Link to post
Vestkystseiler Svart 6.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2018 Høres ut som aksellerasjonspumpen er gåen. Dette er en pumpe som skal gi litt ekstra bensin når gasspjeldet åpnes raskt. Dersom den ikke virker, vil bensin/luft blandingen bli for mager når man gir mye gass, og motoren kan stoppe eller fuske. Prøv å google "accelerator pump honda outboard" Sitér dette innlegget Link to post
Ttor Svart 6.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2018 Jeg får sjekke den @Vestkystseiler. Den stopper også når den går på tomgang en liten stund. Da går den først litt ujevnt, og så stoppet den. Må ha på litt choke når vi er ute og trekker teiner for å holde den i gang. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.