Jump to content

Gode utenlandske båtblader?

Trude III

Recommended Posts

Motorboat & Yachting - Mye drøm og større båter.. gode artikler, og mest om 40 fot  + og av og til  Superyachts

Motorboats Monthly - Gjerne mer praktisk og båter i 27 - 45 fot klassen

<{POST_SNAPBACK}>

:yesnod: helt enig. Jeg abonnerer på begge disse - veldig fine blader. Jeg synes testene deres er mer inngående enn de norske testene. Dessuten har de ofte tilgang på bedre testbåter enn de norske bladene - f.eks. testet de Bavaria 37, Fairline 34Targa, Windy 37, Targa 35 og en båt til mot hverandre i samme test. Er ikke mange norske blader som klarer å stable samme "testpanel" på beina.

:yesnod: helt enig. Jeg abonnerer på begge disse - veldig fine blader. Jeg synes testene deres er mer inngående enn de norske testene. Dessuten har de ofte tilgang på bedre testbåter enn de norske bladene - f.eks. testet de Bavaria 37, Fairline 34Targa, Windy 37, Targa 35 og en båt til mot hverandre i samme test. Er ikke mange norske blader som klarer å stable samme "testpanel" på beina.

<{POST_SNAPBACK}>

Super test i grunn. Hva ble konklusjonen? Synd forresten at ikke Fairline lager 37 foteren mere.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...