Jump to content

Gode utenlandske båtblader?


Trude III

Recommended Posts

:smiley:

 

Hei,

 

Vurderer å abonnere på enda et båtblad. Har fra før Båtmagasinet og Båtliv. Har tidligere abonnert på Practical Boat Owner men synes dette omhandlet mest seilbåter. Finnes det noe godt f.eks. engelsk motorbåtblad?

 

Takknemlig for meninger om dette!

 

 

Hilsen Harald L

Trude III

Link to post
Share on other sites

Motorboat & Yachting - Mye drøm og større båter.. gode artikler, og mest om 40 fot + og av og til Superyachts

Motorboats Monthly - Gjerne mer praktisk og båter i 27 - 45 fot klassen

Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ?

"The only time you have too much fuel is when you're on fire."

Link to post
Share on other sites

Motorboat & Yachting - Mye drøm og større båter.. gode artikler, og mest om 40 fot  + og av og til  Superyachts

Motorboats Monthly - Gjerne mer praktisk og båter i 27 - 45 fot klassen

<{POST_SNAPBACK}>

:yesnod: helt enig. Jeg abonnerer på begge disse - veldig fine blader. Jeg synes testene deres er mer inngående enn de norske testene. Dessuten har de ofte tilgang på bedre testbåter enn de norske bladene - f.eks. testet de Bavaria 37, Fairline 34Targa, Windy 37, Targa 35 og en båt til mot hverandre i samme test. Er ikke mange norske blader som klarer å stable samme "testpanel" på beina.
Link to post
Share on other sites

:yesnod: helt enig. Jeg abonnerer på begge disse - veldig fine blader. Jeg synes testene deres er mer inngående enn de norske testene. Dessuten har de ofte tilgang på bedre testbåter enn de norske bladene - f.eks. testet de Bavaria 37, Fairline 34Targa, Windy 37, Targa 35 og en båt til mot hverandre i samme test. Er ikke mange norske blader som klarer å stable samme "testpanel" på beina.

<{POST_SNAPBACK}>

Super test i grunn. Hva ble konklusjonen? Synd forresten at ikke Fairline lager 37 foteren mere.
Link to post
Share on other sites

Svenske Praktiskt Båtäganda har mye bra gjør det selv stoff.

<{POST_SNAPBACK}>

 

Kjøper også dette fra tid til annen. Mye greit båtstoff for oss som ikke har båter til flere millioner. Og ikke minst mye av gjør-det-selv artikler og tips.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...