fredriksen Startet 16.August.2005 Del på Facebook Startet 16.August.2005 Jeg har tidligere sett en utrolig morsom videosnutt av en taubåt som av elvestrømmen blir presset under en lav bro (og kommer opp igjen m/motoren i gang). Men, nå finner jeg den ikke på nettet. Er det noen som har en link til den?? :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 16.August.2005 Del på Facebook Svart 16.August.2005 Jeg har tidligere sett en utrolig morsom videosnutt av en taubåt som av elvestrømmen blir presset under en lav bro (og kommer opp igjen m/motoren i gang). Men, nå finner jeg den ikke på nettet. Er det noen som har en link til den?? :-) steinar <{POST_SNAPBACK}> Her :-) Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 16.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.August.2005 Takk skal du ha Andreas!! Du har rett: Det er en bildesekvens, ikke en video-snutt! Men, den er så fin at den nesten er levende :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 16.August.2005 Del på Facebook Svart 16.August.2005 Utrolig at det kan gå så bra. Unike bilder dette her. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.