Jangsett Startet 3.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 3.Oktober.2018 Hei, har en 6LP-DTE motor I min båt. Har problem med at turteller kommer å går. Vet noen hvor turteller får signalet fra. Ser på ledningsdiagram men er ikke blitt noe klokere av det. Sitér dette innlegget Link to post
blue moon Svart 3.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2018 Hvorfor ikke slenge med at det er en Yanmar det er snakk om? :) Sitér dette innlegget 09 Sealine F37 - VP D4 260 Link to post
alidal Svart 3.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2018 Føler står plassert på svinghjulshus på styrbord side..Sjekk at denne er skrudd helt inn og at ledningene sitter fast... Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 3.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 3.Oktober.2018 Jeg har hatt samme problemet med en tilsvarende motor. Her var årsaken dårlig kontakt/irr i kabelskoene på turtallsgiveren. Jeg dro kabelskoene av terminalene, sprayet på litt 556 og lirket litt på/av med kabelskoene. Det var alt som skulle til! Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 4.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 4.Oktober.2018 Når man bytter sink på fw varmeveksleren så drypper evt saltvannsdråper rett ned på føleren. Sitér dette innlegget Link to post
Jangsett Svart 10.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2018 hei, tusen takk for mange gode svar. Kunne hatt med at det var en Yanmar.... :-) Skal sjekke tipsene deres, takk og bukker! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.